niedziela, 17 marca 2013

Królik z filcu


Jestem na fali filcowania :) w dzisiejszym poście chciałam pokazać jak ufilcowałam, moją pierwszą rzecz, jest nim uroczy królik, który ma niewielki wytrzeszcz oczu ;) z całą pewnością możecie się spodziewać więcej postów o filcowaniu bo zakochałam się w tej technice i już obmyślam co by tu jeszcze zrobić :)

tutorial poniżej :)
1. Potrzebujemy wełnę (czesankę), igłę do filcowania (aby się wygodniej filcowało można zakupić pen na 3 igły- na zdjęciu powyżej) oraz styropianowego królika.

2. Wyciągamy wełnę z worka i szukamy końca.

3. Ciągniemy za koniec wyciągając garstkę włókien (Uwaga: nie odcinamy fragmentów nożyczkami)

4. Rolujemy włókna i trochę miętosimy w palcach tak aby były bardziej zbite.

5. Przykładamy kawałek wełny do formy styropianowej.

6. Wełnę wbijamy igłą w styropian, oczywiście nie całą tylko tak aby się ładnie połączyła z formą i utworzyła jednolitą warstwę na powierzchni. Mamy już ząbki :)

7. Przykładamy kawałek czarnej wełny w miejscu, gdzie będzie nosek.

8. Ponownie wbijamy igłę w styropian tak aby filc się dobrze przyczepił.

9. W ten sam sposób filcujemy pyszczek...

10. Wnętrze uszek...

11. Oczka...

12. Brzuszek i policzki...

13. I całą resztę :)

14. Trochę czasu zajmuje ufilcowanie całości, ale radość jest wielka :)
Miłego filcowania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz